Allt är inte bloggmaterial

Jag bloggar verkligen inte om allt i mitt liv, jag håller väldigt mycket borta från bloggen pga min och andras skull. Vissa saker som jag håller borta från bloggen håller jag borta från mina vänner med pga att jag tycker det känns bäst så. Men en del saker jag hållt borta från vänner och bloggen ploppar upp här ibland. Det nämns på ett diskret sätt och vissa av er förstår och andra inte. Det är helt enkelt så jag vill hålla det för min och eran skull, det blir bättre så vad ni än tror. Men ni får veta mycket och inget som skrivs på min blogg är lögner så ni behöver inte oroa er :)

Jag vet att jag inte är ensam om att ha det såhär, allt är verkligen inte bloggmaterial. Inte när det är en del som läser :) Men jag lovar er att jag är minst lika mongo och spontan irl som jag verkar vara på bloggen, om inte mer! Bara det att jag ibland tonar ner det på bloggen, som jag gör med bilder ungefär ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0