Ändrade planer

Det blev inte riktigt som jag hade planerat igår, det blev istället bättre. Så det var inte fel att mina planer blev utbytta. Fick hem en fin pojk som stannade över natten istället. Han bytte om för sådär tre timmar sen, pussade mig på pannan och åkte hem. Självklart somnade jag om och vaknade för snart femtio minuter sedan. Han läst väldigt fina texter, gråtit en skvätt, lyssnat på fin musik och svarat på massor med sms.

Missade solens stekstrålar men det gör mig inte något, jag var trött och behövde sova för ikväll blir det att åka till Sara med Alice. Jag vet att det kommer bli superskoj, så jag peppar lite nu. Ska alldeles strax ta en dusch för att vakna ännu mer till liv och för det är så otroligt skönt. Sen ska jag äta frukost i solen samtidigt som jag läser HP, låter inte det perfekt? Tänkte först cykla bort till konsum och köpa jordgubbar men sen kom jag på att vi har supergoda persikor nere så det funkar också. 



Kommentarer
Postat av: alice

Majjaaaaa? ;)

2011-08-03 @ 15:22:21
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Visst gråter man :'( buhuu.

btw.. du har något att berätta för mig! smsa mig nu!

2011-08-03 @ 17:41:28
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0