Citron- och jordgubbsfingrar.

Mina händer luktar så gott att jag vill smaka på dom, men det gör jag inte för jag är ingen idiot.

Vill ni veta en sak jag fick reda på idag?! Pepparkakor och mjölk är gott ÅRET OM. JAG VET! eller hur blev ni chockade nu?! Jag har som barn lärt mig att de bara är gott på vintern, okej jag har inte lärt mig det men det tror väl fan alla?! Iallafall så är det tydligen gott året om, verkligen supergott! Äter de just nu! :D Fast jag hatar mjölk, men till pepparkakor, nybakade bullar och pannkakor är det gott, men bara till de tre sakerna!

Okej, insåg nyss hur ovärt detta inlägg var, hehehehehe. Men jag kände bara för att dela med mig av min lycka till er alla! :D

Har för övrigt en helt annan hårfärg nu än när jag bloggade senast, gissa vilken?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0