När jag vaknade var jag fast besluten att jag ville läsa det han skrivit, jag ville läsa det och jag kände mig så redo som jag kan bli. Jag bad mamma om att få läsa och då gav hon mig lappen, den lilla lappen han skrivit ord på som kom rätt från hjärtat. Ord till hans livs kärlek. Ord som fick tårar att rinna ner för mina kinder. Ord som värmde och ord som fick mig att sakna. Jag önskar av hela mitt hjärta att du kunde se detta, jag önskar du kunde se lyckan och kärleken i hans ögon när han nämde ditt namn. Men mest av allt önskar jag att du var här nu.

När skymningen faller
och kvällen blir till natt
då tänker jag ofta
på tider vi haft
Nu är du långt borta
jag kan dej ej nå
till höjder du kommit
jag kan ej förstå.

- J

Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-08-07 @ 22:38:17
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0