Favoritridsportbutik

Min favoritridsportbutik är helt klart Cheval, det finns massor med snygga och det är bra kvalité. Johanna & Steffie som äger butiken är hur trevliga som helst och man kan fråga dom om tips och råd. Dom har väldigt bra smak båda två så det finns inte precis fula saker i butiken utan nästan allt är snyggt. Men alla har ju olika smak så jag kan inte riktigt avgöra om ni tycker allt är snygg, men det finns nog något för alla. Det tar mig bara tio minuter att cykla till butiken vilket är superskönt med. Tycker ni alla ska in och kolla deras webshop och har ni vägarna förbi kalmar måste ni bara in där! :D Kan även tillägga att mycket av det som finns i outfitsen jag gör finns på Cheval! ;)



Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Hihi, du får väl ta honom redan nu då (A) xD

2011-08-01 @ 19:45:00
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Josse

Åh, vore kalas! har den i bilen just nu, men är ju på KBF varje dag och cheval är ju nära. Vilken dag hade du tänkt? På torsdag ska jag hoppträna lite så är där från morgonen och fram till 1 kanske :)

2011-08-01 @ 22:17:17
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0