Favoritsadlar

Mina absoluta favoritsadlar är Prestige, dom passar mig perfekt. Jag får bra stöd i dom, sitter bra i dom och dom är verkligen ursköna. Sen är dom väldigt snygga också. Vet också att de ligger bra på väldigt många hästar vilket är positivt, vilket är bra om man han flera hästar eller säljer en häst och köper en ny. Jag har bara ridit i prestige hoppsadlar så dressyrsadlarna kan jag inte uttala mig om hur vidare stödet är eller liknande men snygga är det och jag har bara hört bra saker om dom. 

Jag gillar även JW-sadlen med flaggan på bakvalvet, men eftersom jag inte testat den så kan jag inte avgöra alls hur det är att rida i. Dock ser de sköna ut och jag har hört att de ska vara supersköna och ha bra stöd med.

Prestige Arrezzo D är min favorit utseendemässigt, skulle inte tacka nej till den! 24 499:- HÄR
Hoppsadel Arrezzo D från Prestige
Andra prestigesadlar, finns HÄR.



John Whitaker Junior Pro Ldt Edition Flag

Tog en bild på en brun sån på superhelgen, supersnygg sadel på dundersnygg, fin & välvårdad ponny mer ursnygg utrustning. Kan det bli bättre? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Möller

Hej :)
vet du vart man kan köpa sånna sadlar?

2012-11-25 @ 12:42:15
URL: http://meandmymodesty.devote.se
Postat av: Sandra Möller

Vet du vart man kan köpa Whitaker sadlar??

2012-11-25 @ 12:42:48
URL: http://meandmymodesty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0