Grattis min finaste vän!♥

Vi har aldrig träffats och vi bor många mil ifrån varandra, men det spelar ingen roll för du är en av de finaste vännerna jag har iallafall. Du får mig alltid att må bra, du finns när jag behöver dig och du får mig att skratta hela tiden. Alla borde ha en vän som dig men istället för att bara ha någon som dig så har jag turen att ha dig som min vän, och jag är så jävla glad för det. Du betyder supermycket för mig Johanna och jag älskar dig. Jag önskar verkligen jag kunde sätta ord på hur bra du är men orden är inte tillräckligt fina, de enda jag kan säga är att du är bäst och jag menar det verkligen. Jag hoppas du haft en superfin dag.

Grattis på 16-årsdagen bästa Johanna!♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh sötan! Tack så mycket. Jag älskar dig och du betyder en massamassamassa. Det känns verkligen som vi kännt varandra sen vi var små! Puss finaste du ♥♥♥

2011-08-15 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0