♥♥♥Hemmakväll♥♥♥

Finns inget jag älsker mer än hemmakväll! :D Okej, där ljög jag, men hemmakväll är min homeboy♥
Bästa godiset, B&J glass, läsk, massa bra filmer och serier. Skulle lätt kunna bo där om jag fick flytta dit vår feta tv.

Det var urskönt i vattnet, och de var så jävla underbart att träffa mimmy igen. Blir inget  studsmattesovande idag för jag glömde att Stefan skulle till blackpool imorgon och jag och alice är lite för flamsiga för att det ska vara lugnt. Blev istället en runda förbi hemmakväll♥ där jag köpte massa godis och en B&J phish food. Ska kolla på PLL, TB och filmer ikväll/inatt. Får se om Alice kommer förbi en stund, hahaha. Hon smsade min mamma och frågade, känner mig liiiite utanför x)

Nu ska jag käka vålullal så ni får ha de super!


Kommentarer
Postat av: Carina Svensson

sv: kan bara hålla med dig,han blev dösnygg i tränset! :D

2011-08-02 @ 22:22:31
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0