Jordgubbar doppade i choklad hade inte varit fel nu....

Fick värsta suget på det nu, men nu ska jag äta pasta eller nudlar. Vilket som går snabbast, vilket lär vara pasta eftersom vi har några mongonudlar som tar ett halvår att koka! Sen ska jag kolla på film halva natten och imorgon står det stek på schemat. Alice lär komma hit och STÖRA! Haha, nej ska bli najs att träffa mongot efter så många dagar ifrån varandra! Ska bada massor också, idag var det ju helt underbart i havet. Funderar på att tvinga ner Sacke och Josef snart men dom spelar.. 

Kan även tillägga att jag kan låta som the grudge, ska stå i mitt cv. Nej nu säger mamma att jag måste äta innan det blir för sent!

The Fray – How To Save A Life <--- riktigt bra album från 05. Satet va bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0