Kan man vara dålig på att städa?

För ifall man kan det så är jag det! Jag är nog världens sämsta städare och världens bästa nerstökare. Mitt rum kan verkligen vara kliniskt rent -efter min mamma hjälpt till lite med städningen som tagit mig tre veckor att nästan slutföra, hon gör dock de sista och viktigaste på sådär trettio minuter- och sådär två-tre dagar efter är det som ett bombnedslag. Kläder över hela golvet, fem-sex halvfulla vattenglas på skrivbordet och sen är självklart skrivbordet framdaget till min säng så jag kan ligga och kolla på filmer och serier långt in på natten. Jag tycker faktiskt att ifall man är så bäst som jag är på att stöka ner borde man iaf vara okejbra på att städa, men nix. Jag är helt enkelt en kass städare.

Som ni kanske listat ut är mitt rum stökigt, det ligger kläder över nittiofem procent av golvet och det är bara oreda. OCH jag sitter i min säng och skriver detta för skrivbordet där min stationära data står är framdraget till min säng. Det är precis som det ska vara när man är trött och halvsjuk. Men min mamma håller tyvärr inte med  mig på den punkten så nu ska jag egentligen städa men det tänker jag inte ikväll. Istället ska jag starta Zombieland, dricka kallt vatten med lite citronsaft i och äta halvgod rischoklad. Låter inte det bättre än min mammas förslag? :)

Tips till er alla som inte sett Zombieland, SE DEN.. NUUUUUUUUUUU!


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: haha då måste han ju helt enkelt vara en statsponny xD

2011-08-17 @ 00:12:17
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Zombieland är ju läskig, har sett den en gång, men d¨satt jag mest och blundade xD

2011-08-17 @ 11:01:35
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Ush, jag hatar zombiefilmer :o Jag blir så jäkla rädd xD Min fd kille tycker dock det är jätteroligt att visa sånna -.-

2011-08-17 @ 21:27:22
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0