Klassfoto

Tog mitt första klassfoto som brunett idag, woho? Haha, varenda år har jag varit blond på skolfotot och några dagar efter har jag färgat det brunt. Detta är nämligen tredje gången jag är blond och istället för att vara blond förra sommare (-10) blekte jag det så det var blont. Blev ju brunett sen efter skolfotot och vissa nya lärare tyckte att det var otroligt frustrerande, jag tycker bara det varit komiskt ;) Måste bara lägga till att jag hade en stickad tröja idag och det finns en liiiiiiten chans att den blir lite transparent i blixt xD

Enskilda foton imorgon, ser veeeeeeeeeerkligen inte fram emot det. Funderar på att blunda och gapa på varenda foto, för de sa hon idag att man inte fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0