Myspys

Skolan var rätt bra, har skrattat så sjukt mycket. Utan mina vänner hade jag aldrig orkat gå till skolan men alltså ah, dom gör det värt att faktiskt orka pallra sig dig! Kom hem och startade lite serie och sen nu kollar jag på film. Har precis fikat med familjen, chokladpudding med grädde och päron och persikor. Sjukligt gott! Mamma köpte även vaniljkesella till mig så jag kan äta det + hallon till frukost imorgon, taack :* Så sjukligt gott och lätt. 

Ska kolla på film med familjen nu, Due Date blir det! Verkar sjukt rolig! Ska duscha efter sen måste jag lägga mig, klockan ringer ju vid sju på mornarna nu :/

Ska försöka hitta på roligare uppdatering, blir iaf ridning imorgon. Backträning med lille Poppe, ska bli kul att träffa lillponnyn nu. Ska nog planera någon snygg outfit med, hihi! Sjukt skoj! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0