Ovärd

På  tal om värt och så. Min blogg är fett ovärd, det är alla bloggar egentligen. Att blogga är rätt ovärt med. Men jag älskar det, tycker det är superroligt att blogga, spelar inte mig någon roll ifall ingen läser & kommenterar eller om jättemånga läser & kommenterar. Min blogg är precis de jag nyss skrev, MIN blogg. Jag bloggar för jag tycker det är kul. Skulle aldrig blogga om jag inte tyckte det var roligt. På min blogg kan jag skriva vad fan jag vill, kan klaga hur mycket som helst, kan bomba med bilder. Kan lägga upp ovärda bilder som visar vad jag har på mig och vad jag har shoppat. Jag kan skriva vad som helst även fast det egentligen är sjukt ovärt.

Haha, att blogga är oväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärt. MEN JAG TÄNKER FORTSÄTTA GÖRA DET IAF!

bäver.


Kommentarer
Postat av: WILMA

BÄVER <3

2011-08-28 @ 19:12:51
URL: http://paincolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0