Rött kavaj

Visste ni att jag har supersvårt att prata när jag är trött eller ofokuserad, säger jätteknasiga saker ibland när jag verkligen bara tänker på annat. När jag är trött kan jag säga saker utan att jag ens vet det själv typ, det är ganska roligt ibland! Därför kan min text ibland vara lite konstig liksom xD

Råkade säga "rött kavaj är någon av de snyggaste som finns!" när jag och alice kollade på sm-finalen, dog typ av skratt xD Men de roliga är att i skolan är jag asduktig på svenska, bara när jag skriver hemma ^^

Måste bara tillägga att denna kavajen är så jäääääääääääääävla läcker. Dreglat över den sjukt många gånger, kan inte annat än ÄLSKA.
Tävlingskavaj Millenium från John Whitaker<-- Rött kavaj

Kommentarer
Postat av: alice

sv: AHAHHAHA märkte inte det xD

2011-08-15 @ 00:33:16
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: MAJA TURESSON

jag har den kavajen, riktigt skön och framför allt snygg!

2011-08-15 @ 11:27:07
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0