Sliten

Jag är verkligen hur sliten som helst och jag har sovit på tok för lite dessa tre nätter och jag har inte kommit hem speciellt tidigt! Eller jo, i fredags natt kom vi hem rätt tidigt men de andra två nätterna har varit långa. Och underbara! Träffat MASSA nytt folk, pratat om saker som ingen egentligen bryr sig om, skrattat tills tårarna rinner, sett bästa veronica live och sen det bästa av allt jag har umgåtts med hur fina vänner som helst. Verkligen tre supervärda och underbara dagar. Jag ska käka lite choklad och halvsova till en bra film nu tror jag! Jag har lovat er lite detaljer och roliga historier men bilder blev det tyvärr inga! Tänkte ta igår men hehe.. Var liiiiite upptagen med ett toppmongo ;) 

Ni får ha det bra, bloggar ikväll när jag vaknat mer till liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0