Stan ikv igen

Var i stan i torsdags, var dör igår och ska in ikväll igen. Igår var lätt bäst, lärde känna massa nya människor och vi fick massa kompisar när vi satt i vårat lusthus. Saknar Gustav som luktar gott :( Sen träffade vi Johan-gruppen igen, haha! :D Värd kväll! Vi promenerade hem frn stan förresten! Tog en och en halvtimme med pauser, kom hem runt 4-5 tror jag och då drack jag massa vatten, tog tabletter sen slocknade jag typ direkt! xD

Har massa roliga saker att berätta men de gör jag imorgon när jag kommer hem, ska även be alice skicka de fina bilderna hon tog på mig i torsdags när jag stog med mina vänner. Ni får ha de asbra så länge så hörs vi imorgon! Kommer även en sista del med poppe-bilder då men kan inte ladda upp de nu för dom finns bara på min data och jag är hos Alice.

Tog en bild från när vi grillade här i maj/juni. Saknar längden på mitt hår, färgen men fan inte dendär utväxen >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0