Stolt och illamående

Jag lyckades för första gången i hela mitt liv äta EN HEL PIZZA!! :o HUR STOLT?! Okej, jag mår illa och jag tror tyvärr inte den kommer stanna i min mage, men JAG KLARADE DET. Efter 1/4 var jag supermätt så jag satt under ett helt pll-avsnitt och käkade resten. Trodde ärligt jag skulle dö och jag tror att om jag reser mig kommer jag behöva springa till toan rätt fort. Min mage är världens konstigaste och jag kan inte äta ngt knappt utan att halvdö.

Hehehe, nu tio minuter efter kan jag meddela att de inte var smart, pizzan är inte kvar i magen... Hehe, MEN DE VAR VÄRT DET! :D Ska fortsätta kolla pll ett väldigt långt tag till och ligga i min säng och ha ont i magen x) Godiset får vänta tills väldigt mycket senare för just nu vill jag aldrig äta igen x)

Mumford & Sons – White Blank Page <-- hur fin som helst.

Kommentarer
Postat av: alice

HAHAH pucko xD

2011-08-05 @ 21:37:56
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0