Tre dagar/kvällar/nätter i ettinlägg

Rubriken talar väl om det mesta? Läs bara om du pallar, en del text som du kanske märker ;)

Torsdag: Träffade massa trevligt folk och kvällen spenderades med Alice, Louise & Erica. Fast de var massa randoms som hängde med oss ett tag sen träffade vi lite folk och såntdär. Träffade massa människor men jag minns inte allt vi gjorde för de var liksom tre dagar sen..? Vi tog taxi hem rätt tidigt efter att ha käkat på max, somnade runt sex på morgonen och gick upp vid typ tio-elva.

Fredag: Hade hopplektion för Anna, drog hem en snabbis och duschade. Cyklade till toppmongorna och fixade mig sen drog vi tre in till stan. Mötte upp William, Alice och Jonna som var med oss! Kollade på Veronica från tio till lite efter elva, SÅ JÄVLA BRA! Folk som säger att hon är dålig live kan ta sig! Sen drog vi vidare till Donken och käkade där jag träffade en väääääldigt dragen vän om man säger så, haha xd Efter det satt vi oss i vårat fina lusthus där vi satt en del på torsdagen med. Kom verkligen förbi MASSOR med olika människor, supertrevliga var de flesta men vissa drygade bara. Hade asroligt iaf! GICK HEM! Tog väl cirkus en och en halv timme med lite pauser. Somnade gott som FAN efter att ha klunkat i mig flera glas med vatten och tagit huvudvärkstablett! Somnade runt fem skulle jag tro?

Lördag: Vaknade runt tolv-halv ett, kollade på tv med Erica och Alice, hahahaha xD Så jävla roligt när man är flamsig när man kollar på tv, skrattade tills jag grät ett par gånger! När Louise gick upp vid typ fyra-fem cyklade jag hem en snabbis och hämtade andra kläder medans de andra cyklade till pizzerian och beställde pizza och sen mötte jag dom där sen drog vi hem och käkade de! Fick skjuts av Ericas mamma in och då satt vi först ett tag och chillade i vårat lushus. Sen drog vi upp till Vallen där vi efter ett litet tag fick sällskap av en viss pojk som var lik Björn Gustavsson, FAST denna pojk var MYCKET snyggare! Satt med William, Jonna och Victor och pratade i typ en och en halvtimme för Alice var upptagen med annat.. Sen gick vi en runda runt stan, sen ringde en annan victor och Louise till mig och frågade vart jag var. Gick då upp till Vallen och strax efter så drog William och Jonna hem och jag satt med Victor, Louise och Victor. Sen satt jag ensam med Victor(som liknar björn) och ja.... Mer detaljer får ni inte :) Sen kom massa folk och en av dom var min vapendragare, alltså mitt toppmongo Alice! :D Sen satt vi och snackade rätt länge och sen drog vi ner till pressbyrån vid fyra-fem och tog en taxi hem. Slocknade nästan direkt hemma efter att ha druckit massa vatten och tagit huvudvärkstablett.

Alltså dessa tre dagar har varit AWESOME, helt jävla awesome verkligen. Har träffat saknade människor, nya människor och bara haft de så jävla bra! Om en vecka börjar helvetet igen och detta var ett bra avslut på sommarlovet. Peppa nästa år alltså! :D

Min vapendragare är awesome!


Kommentarer
Postat av: majja

"Satt med William, Jonna och Victor och pratade i typ e och en halvtimme för Alice var upptagen med annat.."



(a)

2011-08-14 @ 23:40:21
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0