Jag dansar men jag känner ingenting alls..

Sov superlänge idag, halv fyra för att vara precis. Fortfarande trött och seg i kroppen och självklart huvudet. Allt blir inte alltid som planerat om man säger så. Och om en vecka börjar helvetet tyvärr, jävlar va jag är opepp. Ska bli skoj att träffa mina kompisar och vänner, men jag är fan inte pepp iaf. Denna sommaren har varit konstig på något sätt, massor har hänt, massor har förändrats men jag är fortfarande samma störda jag som tur är. Denna helgen som varit är mitt avslut på detta sommarlovet för nu sista veckan kommer jag fan inte göra ett skit.

Åh, blir så irriterad. Ville åka ner till Malmö men linns jävla vänner ska komma upp och nisse och liv. Alltså fan. Jag ville dit men det blir inte det denna sommaren. Har inte träffat pappa sen i Maj och lär inte göra det förrän i typ vinter heller. Men ja, är rätt van faktiskt och rätt trött på detta med men sånt får man inte säga högt.. Ska hämta ett päron sen ska jag starta en film och lägga mig i min säng som inte har lakan, påslakan och örngott och bara skita i världen.

Ska även tillägga att jag börjar bli sjuk tror jag, förkyld och allt dedär, fml.
Sådär sur är jag typ just nu, deal with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0