Ångest

NEJ! nejnejnejnejnejnejnej och nej tusen gånger till. JAG VET INTE ALLS VAD JAG VILL! Sluta säga att jag alltid varit säker på vart jag ska och vad jag ska göra nu. För jag har ingen jävla aning och min ångest växer bara mer och mer när jag får höra det från folk varenda dag. Just nu har jag ingen aning alls om vad jag vill göra och det är därför jag mår så jävla dåligt. Och jag vet att jag var säker, jag var helt säker på allt men den säkerheten försvann...

Det finns bara en sak som jag är säker på, och det är att jag inte tänker fastna här. Jag tänker inte fastna här i denna staden där jag inte ens trivs och där alla känner alla. Och jag är inte rädd för att lämna lilla Kalmar, tvärtom, ser fram emot det hur mycket som helst. Finns inget som kan hålla mig kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0