Begravning

Var på begravning idag. Det gjorde så förbaskat ont, men samtidigt var det fint. Det var en fin begravning och jag hade bra människor runt om mig. Efter så samlades vi i kyrkan och fikade, pratade om massor och sånt fint. Satt kvar länge med Per, Erika och Sofia och det var riktigt mysigt. Efter så var vi ute lite, gick runt och sånt.

Kom hem runt 8-tiden och då åt jag lite, efter det gick jag upp på mitt rum. Har suttit där sen dess och lyssnat på fin musik, kollat på fina bilder från konfirmandresor och gråtit lite. Släppte spärren nu och det behövdes. Ska fortsätta med det lite sen ska jag lägga mig och läsa med en stor kopp te. Försöka slappna av och sedan sova tidigt.

Tack Bengt, för allt du någonsin gjort. Alla fina ord, alla skratt och alla otroligt kloka ord du sa. Jag är så otroligt tacksam för att jag hade dig under allt de jobbiga. För även fast du kanske inte visste det så sa du saker som fick smärtan att försvinna. Du fick allt att bli fint och du fanns alltid där, så otroligt grym och underbar. Jag kommer alltid saknar dig och jag älskar dig otroligt mycket. Du var en så jävla fin vän och jag hoppas att du har det bra där du är nu.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0