God morgon

Dricker latte och käkar bulle till frukost, ska alldeles strax ta på mig en tröja sen åker jag nog med dom andra i bilen till skolan eller så går jag.

Idag börjar iaf den grymma paketjakten med William (och läser du detta så har du inget att säga till om namnet, för de är grymt)! Vi åker in direkt efter skolan och letar paket heeeela dagen lång och äter donken såklart! :) Sen direkt när jag kommer hem har jag lovat mamma att jag ska städa för jag orkade inte de igår, då sov/vilade och läste jag istället. Men idag ska de städas och självklart ska jag slå in paket också! :D

Nu måste jag dra så jag inte kommer försent! Ni får en bild på snyggisWilliam! :D


Kommentarer
Postat av: Varg

Den kommer ut på bio sen va?

2011-12-21 @ 14:52:47
URL: http://polarisering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0