Godnatt

Kom hem runt halv fyra och har druckit ett glas cola, tagit av mig kalla kläderna och virat in mig i ett täcke. Är helt utmattad i kroppen men är inte i närheten sovtrött så jag tänkte lägga mig i sängen och starta en film. Kommer bergis vara död imorgon och lär försöka sova så länge som möjligt, dvs tills någon gång mellan 11:00-13:00 då det är brunch hemma hos familjen Holgersson-Törnbladh. Kommer sedan spendera dagen med en fin människa, julbaka med familjen, mysa och vara zombie.

Ne, nu måste jag faktiskt krypa tills sängs och svara på lite sms jag ignorerat. Vi hörs och jag hoppas att ni haft en bra kväll/natt, för de har jag. Och det är helt klart värt det att bli sjuk igen ;)

orkar inte leta efter en passande bild till inlägget så det får bli en bild från en sommarmorgon. mest för jag ser oerhört sur ut och för jag saknar sommaren. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Fin blogg! :D

Kolla gärna in på min och lämna en kommentar, den är nystartad :)

2011-12-18 @ 00:40:36
URL: http://juliamogvall.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0