Green eyes, I'd run away with you

De andra drog ut på stan för ett litet tag sen så jag är ensam med hundarna och katterna för min rygg har i princip gett upp. Har precis diskat och nu lyssnar jag på massa chillmusik och ska alldeles strax starta lejonkungen. Känner för att lipa lite! Ska även passa på att knäcka fingrarna, ryggen och nacken när inte Titti är hemma för då är det totalförbjudet xD

Ikväll ska vi käka thai mat (wohoo), baka marränger, äta marrängswisch och kolla på film. Imorgon åker vi hem runt tolv och efter det har jag verkligen FULLT schema. Packa om, duscha, städa av, åka upp till hästen och hinna rida. Låter inte som speciellt mycket men med tanke på att jag kommer hem runt tre så är det mycket..

Nu ska jag starta lejonkungen iaf och mysa med hundarna! :)

Tintin-Iris i sina superläckra nya brallor!


Kommentarer
Postat av: topdressage

Ny hästblogg, ta gärna en titt! :)

2011-12-30 @ 22:08:53
URL: http://topdressage.blogg.se/
Postat av: NellieB

ÖNSKAR ER ETT GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 18:49:30
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0