Julbak & X-men

Min söndag har mestadels spenderats i sängen. Gick inte upp förrän halv två på dagen och då hade vi gäster och alla julbakade. Jag kollade på två X-men filmer och sen hjälpte jag till lite med bakandet och fikade ;) Det som blev gjort idag var knäck med och utan turkisk peppar, ischoklad också med och utan turkisk peppar, risenkakor, tomteskumsfudge och två andra saker jag inte minns. Allt var iaf supergott och turkisk peppar gör det bara ännu godare! :D 

Jag går in i julsaken en vecka innan så jag dricker nästan bara julmust, försöker lyssna på jullåtar hur mycket jag än hatar det och är allmänt trevlig hela tiden. Sen ska jag köpa alla julklappar nu i veckan och helt ärligt har jag inte köpt en endaste och neeej, jag är fortfarande inte stressad för det hatar jag att vara! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0