Julfika

Direkt efter skolan cyklade jag till min lilla farmor, tar cirkus tio minuter att cykla dit så det brukar inte vara jobbigt. Men idag var det oerhört jobbigt för i morse av alla dagar glömde jag självklart vantar och mössa. För er som inte vet så är jag en väldigt frusen person så jag var inte speciellt lycklig när jag kom fram!

När jag väl kom fram hade mina syskon inte kommit så jag pratade lite med farmor om massor av olika saker. Sen när segisarna äntligen kom så käkade vi lite lassange sen fikade vi supermycket. Mådde verkligen inte bra efter med det var värt de. Sen fick vi julklappar och vi ringde och pratade lite med gammelmorfar också. Det var supermysigt och lite efter halv fem cyklade jag hem. 

Har i princip inte gjort något vettigt, bara lyssnat på massor av musik, vilat, druckig varm choklad, skrivit med fina människor och börjat skriva ett lååångt åsiktsinlägg hit! Och nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och sova. Slutar rätt tidigt imorgon och efter skolan ska städa mitt rum, plugga lite och sånt. Ska även försöka skriva klart inlägget för jag tycker personligen att de är intressant och jag hoppas ni tycker desamma! :D

Liten ledtråd på vad det kommer handla om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0