Kvälls/nattäventyr

Kom hem för knappt en timme sen efter att ha varit ute på lite äventyr med först Louise och Erica, efter ett tag hämtade vi upp Victor också sen träffade vi massor av andra människor :) Det var trevligt och det var skönt att komma iväg och tänka på annat ett tag. Nu ska jag hoppa i säng, läsa ett litet tag sen måste jag sova för jag ska upp och jobba imon. Hehe, perfekta för mig att jobba med barn och så! ;) Hahah, men det ska nog gå bra hoppas jag, barnen brukar tycka om mig iaf.

Är förresten tokkallt ute så det skulle inte förvåna mig om vi också får snö snart. Än så länge har vi bara haft pyttepytte lite snö och de var nu i veckan. Usch, vill verkligen inte ha snö och kyla :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0