Malmö

Sitter vid datan för första gången sen jag kom till malmö nu, massor att kolla igenom och en del roliga mail att svara på. Har myst med familjen, varit på stan, busat med lillasyster och kollat på lejonkungen! Nu ska jag vi kolla på film och ska vi inte det så ska jag kolla på någon serie på datan. Imorgon skulle dom andra in till stan men jag tror inte jag kommer orka det så jag kommer nog vara hemma och kolla på serie och busa med hundarna! :)

Är så otroligt skönt att vara tillbaka i Malmö för jag mår verkligen sjukt bra här, trivs bättre än fisken i vattnet! Åker som sagt hem på fredag och då blir det full rulle så uppdatering kommer inte vara bättre förrän efter nyår. Sen blir det massor av hästuppdatering för jag ska ha två hästar då ett litet tag, ska även se till att fixa lite nya bilder och se om min låtsaspappa kan tänka sig att kanske filma en snutt eller så :)

Hoppas verkligen ni har det kanon och njuter av lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0