Malmö

Imorgon vid 12:00 tar jag och syskonen tåget ner till malmö och stannar där tills fredag fm. Ska mysa massor med lilla Iris och självklart kolla på lejonkungen! Sen ska jag och syskonen nog gå på bio, för jag tror pappa skulle jobba någon av dagarna. Sen ska vi kolla mellandagsrean och antagligen fika massor som vanligt!

Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag och jag trivs otroligt bra i Malmö fast jag inte har vänner där längre. Och det är otroligt skönt att få en paus från sin vardag och alla i den. Är iaf otroligt taggad och nu småpackar jag lite, de mesta som ska med är i tvättmaskinen just nu och den blir klar snart sen måste jag tumla det men de får jag göra imorgon!

Söta tomtefian♥


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: ja jag förstår dig och jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga att jag tycker att du har gjort ett bra jobb med honom för att du ska förstå att jag verkligen menar det.

Och att jag skriver att jag tycker att han var mager och stressad när jag fick honom, det är min åsikt men det är ingen pik mot dig. Jag var helt främmande för honom och allt måste varit helt snurrigt i hans lilla huvud efter den långa resan med främmande människor. Så jag fick börja om med honom jag med, han är otroligt känslig och minsta lilla så är det bara att backa tillbaka.



Jag har också fått så många emot mig med Deddan, verkligen många elaka kommentarer och att vi aldrig kommer lyckas och det har tagit så otroligt mycket på mig.



Samma sak gäller dig, jag har aldrig sagt till dig att du har gjort ett dåligt jobb så det är också något du har fått för dig.



Jag tycker att vi skakar hand med varandra nu och blir vänner, det verkar som det blivit en hel del missförstånd vilket inte är rättvist för någon av oss och istället för att gå runt och vara ledsna inombords vilket vi båda verkar ha varit, eller i alla fall jag så "stryker vi ett sträck över detta nu" då det mesta verkar vara missförstånd, eller?

2011-12-27 @ 00:27:01
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0