Nyfärgat hår

Passade på att färga håret nu när jag ändå var hemma, något jag ångrar i efterhand för mådde inte alls bra efter! Hehe och resultatet blev som jag trodde de skulle bli, alltså inte så som jag ville ha det. Anledningen till det är för att jag var för lat för att bleka, färga det ljusbrunt och sen färga det rött. Jag valde istället att färga utväxten (som hehe, först blev rosa) och sedan slänga i den röda färgen. Får helt enkelt ha det såhär ett tag så håret får vila sen får jag göra det jag borde gjort från början eller dra till frisören. Men rött ska det bli iaf, för det är så otroligt snyggt!

Såhär rött ville jag ha det & så rött ska de bli någon dag :) lägger upp bilder hur det blev imon eller på onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0