Pepparkaksbak & Pioneer

Imorgon ska vi baka pepparkakor med konfirmanderna, ska bli sjukt gött! Mattias sa att vi ledare och assistenter skulle "lugna kaoset" men känner jag oss rätt är de vi som lär föra mest liv ;) Hehe, sen har jag och Per redan planerat att äta deg. Alltså det bästa med hela baket! Sen ska vi väl som vanligt fika lite, hehehe!  Kommer hem någon gång efter 19-20 och då ska jag direkt lyssna på The Maines nya album sen har jag ett himym avsnitt att se fram emot! Så det lär bli en galet grym dag!

Det enda negativa är att jag måste vara kvar på extratimmen för jag ska gå igenom ett kapitel som jag ska ha prov på för jag har varit sjuk varenda genomgång! Men det är värt det att få en ordentlig genomgång så jag kan få bättre betyg utan att anstränga mig! :D

Nu ska jag iaf äta upp mina hallon och min banan, läsa lite i min bok och kanske skriva lite i min dagbok/novellbok. Får se helt enkelt. Är inte på sovhumör iaf så passar bäst att bara vila lite då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0