Frisk men skadad

För de första så har jag fortfarande inte listat ut bilden under. Det är så otroligt fucked up att jag sammanlagt spenderat cirkus 3 timmar till att stirra på den. Värt när man varit sjuk och allt dedär!

Jag är frisk nu, men jag är förbannad också. H*lvetesj*vlaf*ttr*v*f*ttapa. Jag skulle gå över träskivan vi har i ingången till köket och sjäääälvklart så slår jag i den som fan, skär upp ena tån så en stor j*vla skinnflik hänger lös och alla mina småtår gör ont på högerfoten. Hade faktiskt inte förvånat mig om jag brytit alla mina tår.. Och nej, jag är inte alls klantig utan väldigtväldigt smidig.

Sådär nu har jag klagat lite på det! Nu måste jag byta om lite snabbt för jag ska ut på lite äventyr med systarna Jonasson! Kommer tillbaka ordentligt på bloggen nu också, bara så ni vet :)

Eftersom att jag fick lite klagomål senast jag la upp bilder på mitt köttade finger så avstår jag från det och lägger upp en bild på sötLeonard som är en liten djävul här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Naaaw vad söt! :)

2011-12-16 @ 22:28:04
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0