Torsdag

Imorse gick jag upp i tid, fixade mig för att åka till skolan men sekunden innan jag skulle åka bröt jag ihop igen. Satte mig ner i hallen med huvudet i knäna och grät och skakade i nästan en timme. Orkade inte ens försöka gå till skolan igen så jag tog av mig ytterkläderna, gick upp till mitt rum och la mig i sängen och försökte slappna av. Gick väl sådär men tillslut somnade jag om och halvsov i nästan en timme. Sen gjorde jag ett knäckebröd, lite te och satte mig i soffan ett rätt långt tag. Sen ringde min mentor och frågade hur det var med mig, de var lite fint. Sen har jag suttit på mitt rum, lyssnat på musik och känt mig helt tom. Ingen av dom andra har kommit hem från jobbet eller skolan än så jag ska ner och göra mig en till stor kopp te innan dom andra kommer hem. Försöka ta mig samman lite och inte bryta ihop igen. 

Och nej, jag vill inte ni ska tycka synd om mig. Bloggar fortfarande bara för min skull så kom snälla inte med några kommentarer om att jag bara vill ha uppmärksamhet..


Kommentarer
Postat av: elwira

Vad har hänt?????? :( har varit i london + knappt haft internet så har inte läst din blogg på ett tag. xxx

2011-12-08 @ 23:55:24
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0