Toy 22/12

Alice skulle iväg till sin farfar så jag erbjöd mig att skritta Toy. Så efter jag fixat allt med lilla Poppe fixade jag Toy och skrittade ut en liten runda med massor av reflexer för det var verkligen supermörkt. Toy brydde sig inte utan skrittade på lungt ner till fårhagen och in sen vände vi. På vägen tillbaka så blir han alltid superpigg och han börjar takta och göra någon piaffliknande och de enda man kan göra är att sitta och försöka hålla honom! x) Jag hade hacket också och haha, jag ångrar mig om jag säger så!

Även fast han gör såhär så är han supersöt för han gör det ju bara för han är glad! Hahah, fast det ser verkligen oerhört fult ut! xD


Kommentarer
Postat av: alice

knasbolls ponny! tack för hjälpen! :D <3

2011-12-23 @ 13:05:43
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0