X-men, te & julmust

Det blev inget julbak idag utan vi tar det imorgon istället. Dagen har iaf spenderats mestadels i sängen och vid datan. Har även kollat på massa serie, varit med en fin människa, duschat och varit ute en runda med Per. Är verkligen helt dödstrött och har varit hela dagen. Märker verkligen att viruset inte är ute ur kroppen men jag tänker inte bli helt sängliggandes igen så jag biter bara ihop helt enkelt! :)

Nu ska jag ska jag krypa ner i sängen och kolla på X-men, äta hallon och dricka massor av te och julmust. Rätt värd lördagskväll om jag får säga det själv! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

X-men är AWESOME! hehe

2011-12-18 @ 17:41:21
URL: http://johannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0