Bara lilla jag.

Några saker ni kanske inte visste om mig, skriver detta för jag vill att ni ska känna mig inte se mig som någon ytlig person som bara skriver om saker på ytan!

* Jag lyckas alltid missa bussar.

* Jag lyckas alltid säga klockrena kommentarer när ingen hör.

* Jag är OTROLIGT klantig.

* Jag kan säga samma sak till en person ungefär fem gånger fast jag sa de tio minuter tidigare.

* Jag är jätteglömsk!

* Jag dricker extrema mängder vatten, kan klunka två liter utan paus. älskar vatten.

* Jag älskar att spela wii & x-box! Vi har både och men tyvärr har jag ingen spelkompis. Men jag äger på det så utmanar ni mig lär ni bli köttade!!

* Jag är världens vinnarskalle och bara bra förlorare i ridsport.

* Jag är nog världens värsta tidsoptimist!

* Jag hittar på egna ord när jag inte vet vad jag ska säga eller när jag inte hittar ord som förklarar de jag vill säga tillräckligt bra.

* Jag har insektsfobi.

* Jag tycker fåglar är fula och läskiga.

Alltså nu känner ni mig lite bättre, hoppas det känns bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0