Du får leva med det resten av ditt liv.

Minns fortfarande när du sa att jag var som en lillasyster för dig, jag var liten då så jag förstod inte bättre. Jag såg dig som min storasyster och jag trodde du skulle göra allt för att de skulle bli bra. Men fan va fel man kan ha om människor, och att du såg mig som din lillasyster var bara ren jävla bullshit. Du förstörde mitt liv och nu när jag tänker efter inser jag att allt är ditt fel. Jag hade mått så jävla bra nu om jag inte trott på alla dina lögner, jag hade fan haft det bäst. Jag har sagt det och jag kan säga det igen, jag hatar dig av hela mitt hjärta och jag kommer aldrig förlåta dig. Visst, det var länge sen men jag läste mail som drog upp allt igen. Fan alltså, jag hatar dig så jävla mycket! Det värsta av allt är att jag ändå måste tacka dig för allt, tacka dig för de jag fick.

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack för kommentarerna på min blogg! :D Din header/design är riktig, riktigt snygg måste jag säga! :D

2011-07-20 @ 16:26:42
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0