Hemma

I tisdags kväll drog jag och Louise till deras verkstad lite random. De var imte planerat utan vi bara bestämde det över msn på några minuter. Runt tjugo i tio på kvällen cyklade vi först till konsum, köpte dricka, käk och chips. Sen cyklade vi till smedby. När vi kom dit chillade vi, pratade massor, kollade på massa malvin studios och sen runt tre-fyra (har jag för mig) la vi oss i Subban och sov. Sov SUPERGOTT till runt halv elva när lollo väckte mig. 

Vi satt vid datan och dunkade musik och varvade med att kolla på malvin studios, Erica kom också sen någon gång. Lite efter jag vaknat har jag för mig? Vi köpte pizza, käkade de, lyssnade på massa go musik, puttade lollos bil till baksidan, tvättade den och sen puttade vi tillbaka den in igen. JOBBIGT. HAHAHA xd måste berätta roligaste som hände under tiden vi tvättade bilen! Jag skulle in och byta musik och jag gick barfota så jag kollade på marken vart jag gick för de gjorde ont att gå i gruset, direkt när jag kollar upp kommer garageporten och jag slår i huvudet som satet och trillar xD HAHAHAHAHAHAHA xD Jag satt nere på golvet ett tag och när jag reste mig upp hade jag fortfarande inte slutat skratta! Efter tvätten och allt puttande chillade vi, kollade på ännu mer malvin studios, lyssnade på musik, pratade och hade det allmänt bra. Runt tre-fyra tror jag vi la oss igen. Somnade och sov som en stock till halv tolv. Runt halv två-två cyklade jag hem i regnet och kom hem för rätt länge sen.

Nu ska jag kolla på pll sen ska jag verkligen försöka lägga mig supertidigt för jag ska jobba imorgon igen. Skulle egentligen behöva åka förbi hööks för att köpa en sadelgjord till lilla S men jag vet inte om dom ska ut och åka något så jag kan få skjuts för cykla tänker jag fasen inte göra! ;)

Igår natt någon gång xd


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hört dom tror jag atta jag har gjort, men inte just den låten :P mohahah

2011-07-28 @ 17:28:21
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: okej ;)

2011-07-28 @ 18:37:05
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

planer för kvällen? :)

2011-07-28 @ 20:10:10
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: och visst är det underbart :D:D

2011-07-29 @ 16:54:35
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0