Mysig jobbdag

Idag har jag jobbat, var otroligt opepp på allt igårkväll och i morse men när jag kom dit ändrades mitt humör helt. Narmo och Jostan frustade när jag kom in och kissen kom framspringandes och hälsade. Tog ut Narmisen direkt och borstade och myste en stund sen red vi ut. Red ner till sanden och denna gången fick han trava lite på gräset precis innan man kom fram. LYCKLIG häst! Skrittade 6 gånger upp och ner för backen och han var avslappnad, jobbade med ryggen och tog ganska bra stöd i bettet. Framgång. Sen fick han trava lite till på vägen hem med, supernöjd när vi kom hem. Och det var han med all rätt, i traven båda gångerna gick han i lite form men han vågar liksom inte ta stöd i bettet och han är enormt känslig. Han flyttar direkt när jag petar med skänklen så nu varenda gång vi är i toppen av backen gör jag bakdelsvändnigar.

Sen fick jag köra fuxan och jag gick smacka på henne en del för hon segar ihop och knäpper av mig så denna gången varenda gång hon saktade ner och knäppte av fick jag typ veva med tömmarna uppåt så dom rörde henne lätt och smacka på. Kan inte säga att jag slog henne med tömmarna för jag rörde henne knappt ^^ Sen körde jag Vilda och efter det var jag självklart helgrusig, hon sprätter SJUKT mycket!

Efter det ställde jag mig och myste med finaste Narmo och han la huvudet i min famn och jag fick klia honom bakom öronen :o:o:o:o Han är otroligt öronskygg och man får knappt röra honom 2 dm från öronen! Fyfasen va lycklig jag var när han gjorde så :') 



Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: nej du behöver verkligen inte krångla till det så, utan gör det om du vill när du liksom kan och vill :) <3 Tack!

2011-07-01 @ 23:41:53
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: ååå vad snällt, tack underbaring! :D <3

2011-07-01 @ 23:53:32
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv. ja, gör det i morgon, eller a idag :D Hihi! Men jag skickar ganska många så får du välja ut dom du tycker är finast :D <3

2011-07-02 @ 00:04:57
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0