Kass städare

Jag hatarhatarhatarhatarhatar att städa och tydligen älskar jag att stöka ner och jag är otroligt duktig på de. Tror ärligt talat det inte finns någon som är lika duktig som jag på de! Mitt rum kan vara kliniskt rent ena dagen och dagen efter ligger det kläder och annat shit över HELA golvet! Nu måste jag ärligt fortsätta städa för vid 14:05 börjar cougar town :3 Kan även meddela att jag hatar alice lite för tillfället. Hon förstör typ mitt liv lite halft och min plånboks liv </3 Hör ni inte av mig mer har jag dött av utråkadhet och trötthet! :(

Kommentarer
Postat av: Varg

hatar alice som i göransson?

älsakar majja som i majbritt<3

2011-07-20 @ 23:17:10
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0