Monne 17/7

Först red vi längs en grusväg och käkade massa körsbär, och eftersom både jag och alice hade tjocktröjor fyllde vi fickorna med. Sen red vi vidare till galoppvägen och red 3 längor sen red vi lite på ett fält. Massa galopparbete för Monne och det gick riktigt bra. Red bara med sits och skänkel och ett lätt stöd i munnen, samlade även ihop honom en del och red på en litenliten volt runt Alice och Toy vilken funkade kanon. Lite stelare i vänster och känns lite låst. Sen trivs han bättre i låg form så när jag kortade upp honom fick jag inte riktigt den uppförs känslan jag vill ha. Sen red vi en länga på galoppvägen och då var det mer jogging fast då var han lite spändare. Sen när vi nästan var hemma rejsade vi en bit och FAN va fort det gick! :o Monne tog i som bara den och var superlycklig! Sen tog vi lite kort galopp sen skrittade vi hem. Måste bara säga att jag aldrig har så kul som jag har med Alice när jag rider, vill sjukt gärna ha häst i samma stall igen. Fett värt :)

Maj 2010 ♥


Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. Ja, det är alltid skönt att sticka ut lite. Kommer bara bli lite jobbigt för många jag känner AVSKYR dom och kommer säkert ge mig en massa blickar och kommentarer. Men sen vill man ju köpa utrustning för man själv tycker om det och strunta i vad andra tycker. ;)

2011-07-17 @ 23:17:23
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: hihi taaack :D :D <3

2011-07-17 @ 23:36:53
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag vill int ha dit i mitt stall....



HIHIHIh

2011-07-17 @ 23:44:28
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej!

jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg där du bla kan vinna mitt egen designade armband, underkläder för 300 kr eller barntavla så passa på att gå in och anmäla dig:)

Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

Kram



2011-07-18 @ 01:10:30
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Bella

heey :D följa varandra via bloglovin? säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter :D

2011-07-18 @ 04:24:52
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0