Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha.

Man ska aldrig tänka med bara hjärtat, för jag lovar dig. Det slutar inte alltid så bra som man vill eller tror det ska. Men jag är stark, jag har klarat mig en jävla massa år utan dig så det ska inte vara några problem nu. Jag är fan lika stark ensam som jag är med dig."if you can't be happy on your own, then how will you ever be happy with somebody else?". Jag kan må minst lika bra utan dig som med dig. Och jag måste bara säga att det är otroligt lätt att vara efterklok, fast eftersom jag aldrig kan tänka i stunden så är jag ganska van. Everything happens for a reason? Vi säger så och hoppas att allt bli bra i slutändan. Men nu ska jag fan bara ta detta som något bra, jag kan göra vad fan jag vill utan att någon håller mig tillbaka. Fast även fast jag tänker såhär är jag besviken och sur, men jag orkar inte ens bry mig om det. Jag klarar mig själv och med mina vänner. 

Detta fattar ni kanske inte något av, skrev det för min skull. Hope you understand that.

Kommentarer
Postat av: Wilma

I understand <3

2011-07-17 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0