Piké tröjor

Igår fick jag två fina Pikétröjor av Alice(tack<3) och veckan innan det fick jag en fin av Stefan. Drog fram kameran idag för att fota lite annat och då passade jag på att fota dom och visa er :) Jag älskar verkligen att rida i pikétröjor, supersnyggt och stilrent. Dock funkar det inte för mig när solen är framme för jag blir brun otroligt lätt och jag gillar inte att få bonnabränna ;)

Eftersom jag inte har något schabrak eller så som matchar med det gröna lär den användas när jag kör hästarna på jobbet. Den grå går ju att använda till flera olika färger för den är neutral :)


Denna fick jag av Stefan och den kommer nog användas en del med tanke på att jag använder mycket blått & rött. Matchar ju även till de jag beställde hem... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0