Regn, regn ge dig av kom igen en annan dag.

Den låten har surrat i min hjärna under tiden jag varit vaken, alltså kvart i sju till kvart över och från fem över två till nu. Haha, älskar att de typ rimmade! 

Egentligen skulle jag jobba idag men jag fick sms av k att jag skulle höra av mig ifall jag inte åkt -vilket jag inte gjort- så jag ringde och då sa han att rakbanan var dygnsur och sanden var för tung och det fanns ingen mening i att jag skulle gå upp tidigt, åka buss och sen vara två stycken på att mocka, släppa in och fodra. Så vi tar det istället början av nästa vecka. Vilket inte var mig emot för jag har haft hur ont i huvudet som helst sen jag slog i det i garageporten. xD Så jag somnade alltså om till fem över två när de väckte mig för de var käk. Då kom lite trevliga människor hit med så jag har suttit nere och pratat med dom och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här.

Ska klä på mig sen ska jag ner dit igen och se om jag och syster skulle dra till modehuset och sen till hemmakväll. MÅSTE lägga mig tidigt ikväll för imorgon så måste jag vara utvilad och redo psykiskt, känner att det kommer vara för mycket att ta in i en trött hjärna. Men vi hörs ikväll och då får ni se vad jag köpt om jag hittar något jag vill ha :)

<3kommer tänka på dig massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0