söndag

Dagen spenderades med William & Alicia. Det började med att William kollat fel på busstiderna så mamma och stefan skjutsade in oss istället, detta ska jag lägga på minnet(alltså aldrig låta william kolla bussar). Väl inne i stan mötte vi upp Alicia sen drog vi vidare till donken där jag köpte en milkshake deluxe. Gott! Sen flasmade vi runt i massa butiker och var allmänt knasiga. Efter det käkade vi donken. Det som fick följa med mig hem var massa olika öronhängen från hm, ett par snyggisskor & världens finaste skjorta <3. Haha, jag sket lite i miytt köpförbud men det låtsas vi inte om :)

Efter det kom Alicias pappa och hämtade oss och vi åkte ut till skogen. Där hemma hos Alicia hade vi det superskoj och mysigt. Dagen efter kollade vi på film, käkade, pratade och lite så.


ska lätt beställa hem en sånhär i vinter, mys på högsta nivå <3 (fast med Batman-tryck)


Kommentarer
Postat av: elwira!

DU KOMMER BLI FETT AVIS PÅ EN AV MINA TRÖJOR JAG HAR KÖPT FRÅN HOT TOPIC! Just saying :F :D

2011-07-06 @ 00:18:53
URL: http://planetunicorn.blogg.se/
Postat av: Varg

HUR MAN GÖR EN WILMA!

2011-07-07 @ 01:56:19
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0