studsmattan♥

Finns det något jag verkligen älskar på sommaren är det min studsmatta. Jag & Alice sov där igen och de var verkligen supermysigt. Men i morse runt halv nio vaknade vi av att det var SUPERVARMT!!!!!!!! Vi låg kvar i kanske en halvtimme eller timme sen drog vi in madrasserna och la allt innanför i vardagsrummet sen la vi oss i soffan och sov någon timmar istället. Min bror kom hem runt elva eller ngt och han kan verkligen inte prata med små bokstäver, inte mamma och Stefan heller för den delen. Vi drygade i soffan ett tag och kollade på någon konstig film, men i mitten drog Alice hem och tjugo minuter efter de gjorde jag pannkakor. Perfekta som alltid.

Nu ska jag kolla på PLL och chilla. Runt halv fem-fem ska vi hämta Sacke på hans jobb sen ska vi till banken sen drar vi till cheval :D:D:D:D:D Sen ska vi storhandla tror jag. Sen är det mat och sen går vi ner och tar ett kvällsdopp :) Imorgon ska jag jobba så det blir tidigt i säng ikväll, tror inte jag kommer kunna hålla det men vi kan alltid låtsas..

Hahaha, måste bara tillägga att de kommer upp två eller tre filmer som vi filmade igår xd


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Eller hur ;o MYYYYCKET hellre pioneer :D <3

2011-07-25 @ 14:08:20
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: jennifer

du får gärna skicka till mig mejl om du vill (:

2011-07-25 @ 21:59:47
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0