Ungefär åtta timmars redigerande

Jag har suttit i ungefär åtta timmar och redigerat bilder, räkande bort en timme för jag har varit runt lite i huset med! Hade superbra sällskap i ungefär 3.5 timme? Alice menar jag då självklart :) Nu ska ni inte tro att jag bara suttit och redigerat i åtta timmar, men jag har haft bildredigeringsprogrammet uppe sen fem! Fick ont i min rumpa runt halv tio? Sen dess har jag suttit på en kudde men har verkligen superont iaf! Sen har jag ont i axlarna med och börjar få ont i hanlederna. Sen är mitt huvud tungt och jag är verkligen helt utmattad! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova VÄLDIGT länge imorgon. Eller jag planerar det iaf! Funderade först på att följa med till Udden igen men jag lär inte orka det så de är bäst att vila då istället :) Kommer fler tävlingar och superhelgen är nästa år igen men då hoppas jag på att kunna vara med själv istället!

Sov fyra timmar igår natt och nu har jag varit vaken i 20 timmar. Känner att ni får nöja er med bilderna som redan är uppe för nu måste jag verkligen sova. Ni får mer imorgon, de lovar jag er! :)

Måste bara berätta att detta var nog de sötaste ekipage jag sett! Pojken var liten men han red jättefint och hans ponny var hur snäll som helst och hoppade allt. Guldstjärna till ponnyn och till pojken med, han var verkligen superduktig och red lungt och försiktigt! :')


Kommentarer
Postat av: emmy

den sista bilden var ju bäst :d

2011-07-24 @ 08:36:48
URL: http://hesttjejorna.blogg.se/
Postat av: emmy

hah menade på inlägget som kom senare ^^

2011-07-24 @ 08:38:06
URL: http://hesttjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0