Barn

Jag är rädd för barn, har alltid varit och kommer alltid vara.

Jag har barnfobi, alltså helt 100 % seriöst. Visst inte mina kusiner eller släktingar, dom är verkligen ursöta. Men barn jag inte känner och bara ser i skolan, på stan eller så. Jag blir seriöst rädd, sådär gåshud och kalla kårar längst ryggraden. Iaf när dom är mellan 0-7 typ. Varför vet jag inte, tycker bara dom är läskiga.

HAHA, tro mig. Jag vet faktiskt precis hur fjantigt detta låter. Men det är faktiskt sant, går gärna in i ett annat rum när yngre barn går igenom vår korridor. Det kan de i min klass intyga om. Jag har aldrig varit barn, så kom inte och säg något sånt...

Har ni någon lustig fobi? Jag har flera, hehe!

Bombar med barnbilder! 
Källa: http://ihatemyparents.tumblr.com
ihatemyparents:  pavlovsstepson: My diabolical plans are coming to together splendidly…I mean, Goodnight!  You put my Nixon impression online? Great.I don’t need you guys anymore, I have a crime fighting team!

Kommentarer
Postat av: elvira

HAHA hatar också barn :( skojjar inte! fast jag gillar inte ens mina kusiner...

2011-06-16 @ 00:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0