Friskus

Igårkväll mådde jag jätteilla och jag trodde jag skulle spy samtidigt som jag kände mig febrig. Direkt efter jag skrivit inlägget stängde jag av datan, släckte på mitt rum och la mig i sängen och ringde mamma. Bästa mamma kom upp med magtablett, ipren och cola & sa godnatt. Jag somnade DIREKT, och nu när jag vaknade i morse var jag pigg och frisk. Jag hade helt enkelt bränt ut mig helt! Sov bara runt 3 timmar och sen var jag igång och jobbade och under den tiden åt jag bara en macka och en nektarin sen när jag kom hem åt jag lite sen cyklade jag iväg och var igång och red igen. Måste se till att ta tag i mig själv och sova ordentligt och bra innan jag ska jobba, annars kommer jag inte klara det. Så på söndag blir det att gå i säng senast klockan elva, helst tio.

lika trött som jag var igårkväll? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0