Hoppträning

Första dagen på lovet och jag får inte sova ut! Först ska jag troligtvis till min lillasysters avslutning så då måste jag gå upp vid 8 på morgonen (usch fy & blä). Efter det blir det snabbt hem och packa och sen någon gång hämtar Annelie mig och då drar jag till Torsås och sen vid 17:30 är det hoppträning för Otto som gäller.  Efter träningen måste jag skynda mig till stan, sen ska jag ta bussen till en klasskompis i Rockneby som skulle ha en grillsak och sen sover jag över där.

Lite kan bli ändrat och det blir isf att jag skippar Wilmis avslutning och sover lite ist för jag mår inte kanoners nu! Sen kanske det blir så att jag får skippa grillsaken för jag helt enkelt inte hinner, det beror mest på äckelbussarna. Känner inte för att ta taxi till Rockneby. Typ byebye 500 spänn(om inte mer?). Fick ta med mig nikonen till träningen så bilder blir det allt!!! :D:D

Nu ska jag iaf lägga fram allt jag ska ha med mig imon och ta lite tabletter sen ska jag nana. Lägger något/några tidsinställda tills imorgon!

Foto: Sara Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0